Skip to content

Cum funcționează sistemul „ALL CONNECTED” de la DIBAL

Sistemul All_Connected creat de producătorul spaniol DIBAL conectează tot hardware-ul de la punctul de vânzare (si aici vorbim de cântare,monitoare, dispensere bonuri de ordine etc.) pentru a oferi consumatorului o experiență de cumpărare mai bună dar și pentru a oferi date valoroase necesare pentru o optimizare internă a fluxurilor tehnologice.
Clienții care au încercat deja soluția sunt foarte mulțumiți, iar în unele cazuri o instalează deja în magazinele conexe.

Cum a apărut sistemul „ALL CONNECTED” DIBAL

Unul dintre pilonii succesului DIBAL este să acorde atenție și să învețe constant despre utilizările și nevoile în continuă schimbare ale clienților săi (magazine, supermarketuri și hipermarketuri din sectorul retail), precum și despre utilizările și nevoile acestora, adică ale consumatorilor finali. În urma acestei analize riguroase, a apărut sistemul ALL_CONNECTED, o soluție care conectează toate dispozitivele instalate în punctul de vânzare (cântare, monitoare,  dispensere de bonuri de ordine). Soluția are dublu obiectiv, și anume:

  1. oferirea unei experiente de cumpărare mai bună cumpărătorilor;
  2. facilitarea informațiilor și a datelor de mare importanță pentru magazin precum timpii de așteptare în diferitele sectoare, numărul clienților care au obținut număr de ordine, cei care au plecat și nu au fost serviți etc., toate acestea în vederea optimizării tuturor operațiunilor.

Această conexiune simplifică gestionarea cozilor și a reclamelor, printre alte avantaje. Câteva exemple: turele secțiilor de vânzare asistată (pescării, măcelarii, delicatese) sunt gestionate din cântare de către profesioniști; consumatorii își pot imprima numărul de ordine de pe diferite dispozitive instalate în magazin și pot consulta și calcula, în timp ce își continuă cumpărăturile, când vor trebui servite prin diferitele monitoare activate (cu timpi medii de așteptare). Tot aceleași ecrane le vor afișa și conținut de interes, cum ar fi promoții, oferte etc. În acest videoclip puteți vedea cum funcționează sistemul ALL_CONNECTED.

Avantaje sistem ALL_CONNECTED DIBAL

Furnizați clienților informații valoroase în timp real (imagini și video)

 

All connected Dibal
  1. Bon de ordine în diferite secțiuni
  2. Puteți verifica starea cozii în secțiunile de vânzare asistată
  3. Informații despre articole – preț, ingrediente, alergeni, la ce raion îl puteți găsi
  4. Identificarea clienților pentru consultarea și tipărirea ofertelor personalizate
  5. Posibilitatea de a
  6. cumpără online

 

 

All connected Dibal

Ecrane pe raioane

  1. Posibilitatea de a verifica starea cozii în secțiunile de vânzare asistată
  2. Reclame de conținut
  • Cântare pe raioane
  • Bonuri de ordine pe raioane
  1. Permite bonuri de ordine pe diferite raioane;
  2. Posibilitatea de a verifica stadiul cozii de așteptare;
  3. Rularea de conținut publicitar(produse, rețete, etc.)

IMPORTANT!

În cazul în care serverul este inactiv:

  • Va continua să afișeze informații;
  • Bonurile de ordine vor continua să funcționeze;

Alte avantaje ale sistemului ALL_CONNECTED DIBAL

Odată cu implementarea sistemului ALL_CONNECTED vă veți putea crea propriile rapoarte, astfel:

  • Cu ajutorul distribuitoarelor de bonuri de ordine: timpul mediu de așteptare estimat, numărul de clienți,
  • La înregistrarea bonului: timpul de așteptare până când clientul este servit(minim/mediu/maxim), numărul de clienți care au primit bon de ordine dar au plecat și nu au fost serviți;

Ce a determinat ca DIBAL să dezvolte un sistem precum ALL_CONNECTED?

Acest proiect s-a născut din necesitatea înțelegerii nevoilor consumatorilor din supermarketuri. În zilele noastre există tot mai multe elemente pe care cumpărătorul le poate folosi pentru a comunica și de a interacționa, toate acestea îmbogățesc experiența la cumpărături. Cu toate acestea, diferitele dispozitive funcționează independent, iar furnizorii pentru fiecare dintre ele sunt, de asemenea, diferiți. Nu există o soluție unică pentru întregul sistem. DIBAL prin această soluție simplifică procesul pentru partenerii din Retail, oferindu-le o soluție unică, integrată și ușor de utilizat.

Cum au reacționat clienții DIBAL la sistemul ALL_CONNECTED?

Ceea ce am observat este că treptat devin din ce în ce mai interesați și entuziasmați de acest tip de soluție inovatoare. Partea bună este că reprezintă și o soluție flexibilă, astfel încât se poate adapta la caracteristicile spațiului de vânzare, de la un hipermarket la un supermarket sau la un magazin de cartier. Îl putem instala complet de la zero sau atașăm soluția unui cântar și/sau sistem de afișare pe care clientul îl are deja în magazin.

Scale Expert – unic importator în România de cântare DIBAL

SCALE EXPERT SRL, unic importator de echipamente și soluții de cântărire DIBAL în România, cu o experiență de peste 20 de ani, vă oferă o gamă completă de echipamente și soluții de cântărire, etichetare, sisteme POS și echipamente fiscale.
Deoarece într-un business precum cel din retail & FMCG sau HoReCa, serviciile after-sales sunt extrem de importante, service-ul în garanţie și post-garanţie este asigurat prin personal specializat SCALE EXPERT, precum și prin companii partenere la nivel naţional cu care avem contract pentru asigurarea mentenanţei echipamentelor din portofoliul nostru: cântare electroniceplatforme de cântărireechipamente industrialesisteme POS, sau marcatoare de pret.

Aveți nevoie de optimizarea fluxurilor afacerii dvs.?

Intrați în legătură cu noi!

 

Pentru detalii suplimentare vizitați magazinul nostru online cantare-platforme.ro, contactați-ne la adresa de e-mail: sales@bpc.ro sau la telefon: 031 425 2014 sau 0744 369 659

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată.